Obchodné podmienky

Obchodné podmienky sú vytvorené v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa, na základe odporúčaní Obchodnej a priemyselnej komory (GZS) a medzinárodných kódexov pre elektronický obchod. Obchodné podmienky určujú pravidlá nakupovania prostredníctvom internetovej stránky Stierace.sk, ktorá je dostupná na http://www.stierace.sk (ďalej len: ‘internetová stránka’) a riadi ju firma, ktorej údaje nájdete v 2. bode – poskytovateľ služieb elektronického obchodu (ďalej len: ‘predávajúci’).

Používaním internetovej stránky kupujúci prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok, ktoré zahŕňajú tak všetky odkazy, ako aj ich komponenty. Zároveň súhlasí a potvrdzuje, že bol oboznámený s pravidlami ochrany osobných údajov.

Základné charakteristiky tovaru, ceny, vrátane všetkých daní a druhých poplatkov, a taktiež informácie o spôsobe platby a doručení, platia v okamihu konečného potvrdenia zmluvy. Údaj o dátume doručenia sa stáva platným v okamihu konečného potvrdenia objednávky. Ak dôjde k zmene termínu doručenia, klienta o tom vhodným spôsobom a včas oboznámime (prostredníctvom e-mailu alebo telefónneho čísla, ktoré klient uviedol v objednávke).

Cena výrobku a poštovné sú prehľadne uvedené v košíku (všetky ceny na internetovej stránke už zahŕňajú DPH) ešte predtým, ako potvrdíte objednávku. Rovnako budete v okamihu odoslania objednávky prostredníctvom e-mailu informovaný o všetkých jej údajoch, ktoré ste uviedli v košíku. Ak vám mail nebude doručený, možno ste v objednávke uviedli nesprávnu e-mailovú adresu. V takom prípade vás prosíme, aby ste nás kontaktovali na info@stierace.sk alebo na telefónnom čísle +421 2 33331 028.

1. Konečné potvrdenie objednávky

Objednávka je definitívne potvrdená v okamihu, keď kupujúci po jej odoslaní dostane na svoj e-mail, ktorý v nej uviedol, správu s podrobnosťami o objednávke spolu s informáciou o jej prijatí a potvrdení.

V prípade, že chce kupujúci po odoslaní objednávky ešte čokoľvek zmeniť alebo celú objednávku zrušiť, môže to urobiť prostredníctvom e-mailu na info@stierace.sk.

2. Informácie o spoločnosti a kontaktné údaje

Internetový obchod Stierace.sk riadi firma VORNITZER, s hlavným sídlom v EÚ (Slovinsko).

Úplný názov firmy: VORNITZER Tadej Leban s.p.
Sídlo firmy:
Krajina: EÚ – Slovinsko
Mesto: 5220 Tolmin
Ulica: Poljubinj 21b
E-mailová adresa: info@stierace.sk
Telefón: +421 2 33331 028
IČO: 6564933000
DIČ: SI64660311

3. Postup pri nakupovaní

3.1. Výber tovaru

Použite VYHĽADÁVAČ , ktorý vám zobrazí vhodné výsledky vzhľadom na značku, model a ročník automobilu. Pod tovarom, ktorý si chcete kúpiť, kliknite na tlačidlo „Pridať do košíka“. Systém vám oznámi, že bol tovar pridaný do košíka. Ak chcete v nakupovaní pokračovať, opäť použite VYHĽADÁVAČ.

Ak chcete ukončiť nákup, kliknite „Zobraziť košík“ (pod výrobkom, ktorý ste dodali do košíka) alebo kliknite v menu na „Elektronický -obchod“ – „Môj košík“ a systém vás automaticky prenesie do košíka.

3.2. Odstránenie tovaru z košíka

Ak si želáte odstrániť tovar z košíka, prejdite na stránku košíka (postup, ako sa dostať na stránku, je opísaný v bode 4.1.) a pri tovare, ktorý si prajete odstrániť, stlačte krížik s nápisom „Odstrániť výrobok“. Ak si prajete dodať do košíka ďalší výrobok, opäť využite funkciu VYHĽADÁVAČ.

3.3. Košík

Pre dokončenie objednávky kliknite v košíku na tlačidlo „Ďalej“. V tomto kroku vpíšete údaje o platiteľovi a o doručení, a taktiež si vyberiete spôsob platby a doručenia.

3.3.1. Informácie o účte

Políčka označené s hviezdičkou sú pri vypĺňaní povinné (meno, priezvisko, e-mail, adresa, mesto, PSČ a číslo telefónu). Tieto údaje sú potrebné na potvrdenie a uzatvorenie objednávky, rovnako ako na doručenie tovaru.

Formulár vám umožňuje aj zaslanie tovaru na inú adresu, ktorá sa môže líšiť od údajov platiteľa. Táto možnosť sa vám otvorí po kliknutí na štvorček pri otázke „Chcete si doručiť tovar na druhú adresu?“

3.3.2. Spôsob doručenia
Ak chcete, aby bol tovar doručený až k vám domov, zvoľte možnosť donášky domov, ktorú zaobstará firma GSL s.r.o. a dodatočne sa zaúčtuje vo výške 2,90 €. Predávajúci si vyhradzuje právo vybrať inú doručovaciu službu v prípade, že tak bude doručenie objednávky efektívnejšie.

3.3.3. Spôsob platby

Môžete si vybrať z nasledujúcich spôsobov platby:
– Platba hotovosťou
– Platba na náš transakčný účet

3.3.4. Prehľad objednávky

Cena tovaru, náklady na poštovné a spoločná cena za nákup sú prehľadne uvedené v košíku ešte pred potvrdením objednávky.

3.3.5. Najnižšia možná cena objednávky

Najnižšia možná cena objednávky cez internet je 6 € (spoločná cena všetkých produktov v košíku, bez nákladov za poštovné).

3.4. Potvrdenie objednávky

Zákazník si môže v poslednom kroku prezrieť vložené údaje o doručení a spôsobe platby, ktorý si vybral, a taktiež prekontrolovať obsah košíka. Objednávku potvrdí kliknutím na „Potvrďte objednávku“. Po úspešnom potvrdení objednávky sa vám na internetovej stránke zobrazí text „Ďakujeme. Vaša platba bola prijatá…“

3.5. Konečné potvrdenie objednávky

Po odoslaní objednávky bude kupujúcemu na e-mail, ktorý v nej uviedol, doručená správa s podrobnosťami o jeho objednávke spolu s informáciou o jej prijatí a potvrdení.

E-mail správa bude nasledovná: „Vaša objednávka bola prijatá a momentálne sa spracováva. Údaje o objednávke sú uvedené nižšie…“

Pod týmto textom sú uvedené všetky údaje o objednávke, ktoré obsahujú:
– číslo objednávky
– spôsob doručenia
– spôsob platby
– objednaný tovar a jeho cenu
– adresu platiteľa
– adresu doručenia

3.6. Zrušenie objednávky pred doručením

V prípade, že chce kupujúci po odoslaní objednávky ešte čokoľvek zmeniť alebo zrušiť objednávku, môže to urobiť prostredníctvom e-mailu na info@stierace.sk.

4. Ceny

Všetky ceny uvedené na internetovej stránke sú konečné. Všetky ceny na internetovej stránke už zahŕňajú DPH.

Ceny sa stávajú platnými v okamihu potvrdenia objednávky a nemajú vopred určenú platnosť. Ceny platia od 1.9.2018 až do odvolania.

Kúpno-predajná zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim je uzatvorená v okamihu, keď predávajúci potvrdí objednávku. Odvtedy sú všetky ceny a ostatné podmienky fixné a platia pre predávajúceho aj pre kupujúceho.

Predávajúci vydá kupujúcemu účet na trvalom médiu.

Kúpno-predajná zmluva (objednávka) sa v elektronickej podobe uloží na serveri predávajúceho a kupujúcemu bude poslaná na e-mail, ktorý uviedol pri vypĺňaní objednávky. Tieto podmienky sa nevzťahujú na objednávky, ktoré boli vykonané po telefóne.

Pri popise výrobkov mohlo dôjsť k chybám. Vyhradzujeme si právo na zmenu cien výrobkov bez predchádzajúceho upozornenia.

5. Multimediálny obsah

Na internetovej stránke sú uvedené základné údaje o výrobkoch spolu s fotografiami a video materiálom pre lepšiu predstavu kupujúcich (fotografie a videá sú len ilustračné). Napriek tomu, že sa snažíme zabezpečiť presné fotografie jednotlivých výrobkov, je potrebné fotografie vnímať ako symbolické. Snímky nezaručujú vlastnosti výrobku. Farebná škála a vzhľad výrobkov môžu byť v realite trochu odlišné od fotografií.

Všetok multimediálny materiál na internetovej stránke je autorský materiál alebo je získaný z internetových stránok, ktoré ponúkajú bezplatný multimediálny obsah. V prípade, že sme omylom použili materiál, ktorý je chránený autorskými právami, prosím, kontaktujte nás a okamžite materiál odstránime.

6. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy – vrátenie tovaru

Pri zmluvách, ktoré boli uzatvorené na diaľku, má spotrebiteľ v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľov právo na to, aby v 15 dňoch od prevzatia tovaru firme oznámil, že odstupuje od zmluvy a to bez toho, aby musel uviesť dôvod svojho rozhodnutia. Jediné náklady, ktoré musí kupujúci pokryť v súvislosti s odstúpením od zmluvy, sú priame náklady na vrátenie tovaru. O plánovanom vrátení tovaru nás prosím písomne e-mailom oboznámte na info@stierace.sk Spotrebiteľ musí tovar vrátiť do 30 dní od oznámenia odstupu od zmluvy. Spätnú úhradu musí firma vykonať hneď, ako to bude možné, najneskôr do 30 dní od prijatia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

Prijatý tovar musí kupujúci vrátiť nepoškodený, s výnimkou situácií, kedy je tovar poškodený alebo stratený bez pričinenia spotrebiteľa.

Internetový obchod Stierace.sk si vyhradzuje právo na zamietnutie vráteného tovaru na účet zasielateľa v prípade, že je vrátený tovar poškodený či značne opotrebovaný, alebo nebol vrátený so všetkými príslušnými prvkami (škatuľa, účet, pôvodné balenie, atď.). Preto vás prosíme, aby ste s výrobkom zaobchádzali opatrne a šetrne, keďže len tak môžeme neskôr výrobok vymeniť alebo vám zaň vrátiť peniaze.

Sumu za vrátený tovar vám vrátime v hotovosti alebo vám ju prevedieme na váš transakčný účet, ktorého číslo priložíte k tovaru, ktorý vraciate, resp. ho pošlete e-mailom na info@stierace.sk.

Čo urobiť v prípade, ak vám bol doručený poškodený tovar?

V prípade očividného poškodenia obalu alebo tovaru musí kupujúci reklamovať tovar predávajúcemu alebo doručovacej spoločnosti počas prijímania tovaru. Kupujúci nemá povinnosť takýto tovar prijať a môže zásielku odmietnuť.

Čo urobiť v prípade, že chcete uplatniť svoje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy – vrátenie tovaru alebo záruku?

Ak so stieračmi nie je spotrebiteľ spokojný (v prípade, že nefungujú správne), pomýlil sa pri nákupe alebo si nákup z hocijakého dôvodu rozmyslel, môže v 15 dňoch od prevzatia tovaru firme oznámiť, že odstupuje od zmluvy. O plánovanom vrátení tovaru nás prosím písomne e-mailom oboznámte na info@stierace.sk Je potrebné uviesť všetky potrebné informácie – vaše meno a priezvisko, adresu, číslo objednávky alebo číslo účtu a dôvod, prečo chcete tovar vrátiť, resp. uplatniť záruku. Jediné náklady, ktoré má spotrebiteľ v súvislosti s odstúpením od zmluvy, je úhrada priamych nákladov za vrátenie tovaru, okrem situácií, keď ide o chybu tovaru (stierače nefungujú správne) – v takom prípade firma kryje aj náklady za vrátenie tovaru, avšak k tomu je potrebné priložiť dôkaz o nesprávnej funkcii výrobku. Postačuje kvalitný videozáznam, z ktorého je očividné, že výrobok nefunguje správne. Záznam nám môžete poslať na info@stierace.sk alebo nám ho na trvalom médiu pošlite na adresu našej firmy. Spotrebiteľ musí tovar vrátiť do 30 dní od oznámenia odstupu od zmluvy. Spätnú úhradu musí firma vykonať hneď, ako to bude možné, najneskôr do 30 dní od prijatia oznámenia o odstúpení od zmluvy.

7. Doručenie

Tovar objednaný na internetovej stránke vám doručíme v čo najkratšom možnom čase. Doručenie prebieha len na území Slovenska. Doručenie tovaru má na starosti firma GLS s.r.o., vo väčšine prípadov je tovar doručený do 1-3 pracovných dní, avšak najneskôr do 10 dní od odoslania tovaru. Doručovateľ príde k vám domov s najväčšou pravdepodobnosťou v dopoludňajších hodinách. V prípade, že nebudete doma, zavolá vám a dohodne sa s vami na doručení pri najbližšej možnej príležitosti alebo vám v poštovej schránke nechá oznámenie, s ktorým môžete zásielku prevziať na najbližšej pobočke. Vyhradzujeme si právo na zmenu zmluvného partnera pri doručovaní zásielok.

8. Bezpečnosť

Informácie, ktoré ste nám poskytli, používame len pre potreby vašej objednávky. Vaše údaje v prípade potreby sprostredkujeme najprv firmám, zodpovedným za doručenie tovaru (meno, adresa, telefónne číslo pre potreby dohodnutia sa o čase doručenia). Pre vykonanie platby zdieľame vaše údaje s bankou. Údaje nezdieľame s nikým druhým. Po doručení zásielky a po prijatí vašej platby je prístup k vašim údajom uzavretý. Po vykonaní daňových a obchodno-právnych povinností vaše údaje z nášho systému vymažeme.

9. Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa zaväzuje k trvalej ochrane všetkých osobných údajov kupujúceho. Predávajúci bude využívať osobné údaje kupujúceho výlučne pre potreby správneho vybavenia objednávky (posielanie informačných materiálov, ponúk, účtov) a pre ďalšiu potrebnú komunikáciu.

Údaje kupujúceho nebudú v žiadnom prípade posunuté ďalším neoprávneným osobám. Naše internetové stránky a systémy máme zabezpečené technickými a organizačnými opatreniami proti strate, zničeniu, prístupu, zmene a šíreniu vašich osobných údajov zo strany neoprávnených osôb. Napriek pravidelnej kontrole však vaše údaje nemôžeme stopercentne ochrániť.

10. Ochrana detí

Reklamné správy budú zreteľne označené (s ohľadom na vek) a oddelené od hier a súťaží. Každá komunikácia určená deťom bude primeraná ich veku a nebude zneužívať ich dôverčivosť, neskúsenosť alebo pocit lojálnosti.

Predávajúci nesmie prijať objednávku od osoby, o ktorej vie alebo tuší, že je dieťaťom, bez vysloveného dovolenia jeho rodičov alebo opatrovníkov.

Predávajúci bez vysloveného dovolenia rodičov alebo opatrovateľov nesmie prijímať žiadne osobné údaje, ktoré súvisia s deťmi. Rovnako predávajúci nesmie tretej osobe sprostredkovať údaje, ktoré mu dieťa poskytlo, s výnimkou jeho rodičov, resp. opatrovníkov.

Predávajúci nesmie voľne ponúkať prístup k výrobkom alebo službám, ktoré sú škodlivé pre deti.

11. Obmedzenie zodpovednosti

Predávajúci sa v rámci svojich možností a schopností snaží zabezpečiť aktuálnosť a správnosť informácií, ktoré sú uverejnené na jeho internetových stránkach. Napriek tomu sa však môžu zmeniť vlastnosti výrobkov, ich dátum doručenia alebo cena tak rýchlo, že predávajúci nestihne informácie na internetovej stránke opraviť. V takom prípade predávajúci poinformuje kupujúceho o zmenách a umožní mu odstúpenie od zmluvy alebo výmenu objednaného tovaru.

Stránka Stierace.sk má vo svojej databáze veľké množstvo rozličných automobilov a modelov stieračov. Keďže pri vpisovaní údajov do databázy mohlo dôjsť k chybám, môže sa stať, že vyhľadávač ukáže nesprávne údaje, na základe ktorých budú kupujúcemu odoslané nesprávne stierače, resp. nesprávne rozmery stieračov. Zodpovednosťou zákazníka je, aby pred montážou preveril vhodnosť stieračov (v prípade, že nie je sám presvedčený o ich vhodnosti, môže sa poradiť s kompetentnou osobou – napr. s automechanikom). V prípade, že zistíte, že sme vám poslali nesprávne stierače, oznámte nám to a my vám namiesto nich pošleme vhodné stierače alebo vám vrátime peniaze. Predávajúci nie je zodpovedný za možné škody alebo za náklady, ktoré vznikli pri montáži nevhodných stieračov alebo pri nesprávnej montáži stieračov.

V niektorých (ojedinelých) prípadoch sa rozdiel medzi originálom a náhradným dielom, ktorého veľkosť je maximálne o 25 mm menšia než originál, považuje za primeranú náhradu.

12. Sťažnosti a spory

Predávajúci rešpektuje platné predpisy o ochrane spotrebiteľov. Predávajúci sa v rámci svojich možností snaží splniť svoju povinnosť vytvoriť efektívny systém riešenia sťažností a určiť osobu, s ktorou sa v prípade komplikácií môže kupujúci spojiť telefonicky alebo e-mailom. Sťažnosti posielajte písomnou formou na e-mail adresu info@stierace.sk. Predávajúci do piatich pracovných dní potvrdí prijatie sťažnosti, oznámi kupujúcemu, ako dlho bude proces vybavenia sťažnosti trvať, a bude ho priebežne informovať o priebehu procesu.

Predávajúci je si vedomý, že základnou charakteristikou spotrebiteľského sporu, minimálne pokiaľ ide o súdne riešenie, je nepomer medzi ekonomickou hodnotou pohľadávky a nákladmi vzniknutými pri riešení samotného sporu. To je tiež hlavnou prekážkou pre spotrebiteľa, aby nezaviedol spor pred súd. Preto sa predávajúci snaží urobiť všetko, čo je v jeho silách, aby sa prípadné spory riešili vzájomnou dohodou.

Prajeme vám veľa príjemných a výhodných nákupov.

Stierace.sk